Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 9 januari 2013

Var.Dags.Motion

Nu ska 2013 års träningsdagbok fyllas!

Det gäller som sagt att vara generös i sin definition
av ”träning” för nu behövs mer än ett pass om dagen…

På ett stillasittande jobb är det svårt att få ihop sina 10000
steg per dag. Inte ens med långa omvägar till mötesrummet
och kiosken, eller MÅNGA turer till kaffemaskinen (som i
sin tur ger ännu fler turer till toan…) så kommer jag upp till
rekommenderat antal steg.

Det får bli en promenad på lunchen (när vädret tillåter).
Helst en annan dag!



Promenadväder!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar