Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 27 januari 2013

... och så resultaten!

Skönt med en lugn helg.
Inga tidigar morgonsamlingar!?
Men väl 3 matcher.

Helgens resultat:

Fotboll (P-00) Kärra KIF-IFK Göteborg 0-XX
Ja, ja det viktigaste är inte att vinna utan att överleva
KYLAN. Fotboll ute i Januari är inget för veklingar...
(Bandyportfölj rekomenderas VARMT!)

Handboll (F-02) Kärra HF-Tostared 8-6
(En vanlig dag för Kärras duktiga tjejer!)

Innebandy (P-00) Kärra IBK-Lindome 16-0
3 mål i första matchen med nya klubban!
(Som var "billig", om man inte räknar in
P-boten i den totala kostnaden...)

Måste erkänna att jag föredrar sport som
utövas inomhus denns årstiden! (i alla fall
om jag ska agera publik) Kan man dessutom
köpa kaffe och semla (för 20 kr) innan matchen
så ger jag upplevelsen betyget 5 av 5 bollar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar