Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 21 januari 2013

Nystart!

Nu ska det bli (ännu) mer fokus på MIN träning
här på bloggen (och förhoppingsvis även IRL).

Jag är inspirerad och laddad!!!
Att det är gratisvecka Sankt Jörgen Sport
bidrar till intensiteten just denna vecka...

Fler källor till inspiration kommer att avslöjas i
kommande inlägg. (Nu när jag äntligen har hittat
inspirationen, så återstår det "bara" att hålla reda på
den, att jag inte tappar bort den igen, det är ju så lätt gjort…)

Att komma ut som ”träningspositiv” ska hjälpa mig
att inte kunna fuska (som om JAG skulle göra det!!?)
...och förhoppningsvis smittar jag några andra...

Så - nu kööööör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar