Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 3 januari 2013

Nytt år...

...nya träningsmöjligheter!

En löprunda på 10 km i sakta mak fick
avsluta 2012 års träningsstatistik.
Hastigheten var möjligtvis något snabbare
än mitt normala promenadtempo...

Min träningsalmanacka blev relativt välfylld,
så jag får vara nöjd med året som gick. Mycket
tack vare min generösa definition av vad som
är "träning"... Städning, shopping, eller som i
fredags när jag torkade bord i 6 timmar efter
1700 handbollsspelare i en skolmatsal,

DET var jobbigt!

Efter ett väl utfört matmaraton i form av jul-
och nyårsfirande som avslutades med en nyårsdag
i soffan (med godisskålen inom bekvämt räckhåll)
så finns det onekligen nya möjligheter att förbättra
formen 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar