Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 6 januari 2013

Judas...

Mycket sport blev det i helgen!

Innebandymatch vid lunchtid i fredags
och 2 handbollsmatcher på kvällen. Hemma igen
efter 22... Upp lördag morgon, samling 07.15 för
ännu en match i innebandy. (Att de förlorade och åkte
ut underlättade logistiken för resten av dagen...)

Hem som en oljad blixt för att väcka dottern som hade typ
20 minuter på sig att göra sina morgonbestyr och hoppa in i
bilen för att köras till nästa samling... Handboll hela dagen,
hämtpizza och tidig kväll. Samling 07.15 söndag morgon för
slutspurt slutspel i handboll... Kärra skulle möta Kärra,
vinna eller försvinna? En win-win situation!

Det var fler än en Judas förälder som i smyg satt och hoppades
att det "andra" Kärra laget skulle vinna så att man slapp ytterligare
en heldag i en sporthall...

Det blev förslust för dotterns lag. Vinstlott (?) till mig som var
hemma igen strax efter 9... Kändes som att jag vann en hel dag!

Har redan hunnit med både tvätt, städning och en runda på COOP
och planerar nu att anstränga mig ORDENTLIGT för att göra
INGENTING! För någon hobby behöver jag inte skaffa mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar