Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 30 januari 2013

Kniiip!

Jag “samlar” på rätt mycket onödiga
saker som kan vara "bra att ha"...
Ibland har man tur och återupptäcker något
som man behöver, precis NÄR man behöver det.
Titta vad jag hittade i mina gömmor!
Tränings DVD'er (fortfarande inslagna i plast).
 
Note to self:
Måste skaffa rullgardiner om jag ska utöka min
hembränning hemmaträning…

Men nu är det ju allmänt känt att jag aldrig tittar
på film... Risken chansen är stor att dessa filmer
snart finns ute för försäljning på en loppis nära dig!
 
Kan lika gärna titta på Susanne Lanefeldt klipp
på Youtube nästa gång inspirationen tryter…
 
Träningsinspiration om det kniper?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar