Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 2 januari 2013

Äntligen vardag!!?

Jobbar (nåja) denna veckas “klämdagar”. Kan inte
påstå att det var roligt att ställa klockan i går kväll…
Men efter en hel nyårsdag halvsovandes i soffan
(bara för att det är så det ska vara) så vaknade jag
faktiskt innan klockan ringde 05.30 i morse!
 
Jag sjöng väl inte direkt i bilen på vägen till jobbet,
men jag kunde ju i alla fall glädja mig åt att jag INTE
behöver passera någon betalstation för trängselskatt!
Däremot har de ändrat hastighetsgränserna från 70/90
till 60/80, så med fartkameror placerade kommer jag väl
att få betala ändå…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar