Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 4 april 2012

Syskon kärlek

Härom veckan var barnen hemma en stund själva när jag och T var på
Coop och veckohandlade. När vi kom hem var det:

- Totalt kaos?
- Slagsmål?
- Spritfest?
- 2 barn vid varsin dator?
 
Fel! Ingenting av detta.
Barnen satt i soffan och förhörde varandra på läxor!!??
 
Kan någon stanna tiden!!?   Nu!     Please!!!

Kommer att sakna dem när jag är borta! 12 dagar!!?

Men kommer de att sakna mig???
Jag vill ju gärna tro att jag är oumbärlig, så hur ska dom klara sig ???
Men mitt värsta scenario är nog att de upptäcker att de klarar sig alldeles utmärkt utan mig…

Världens bästa?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar