Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 25 april 2012

Dagens snabbis


Som inbiten ö-bo så lämnar man ju inte gärna ön för fastlandet...
Men idag gjorde jag ett undantag.

Det är ju trevligt att få uppleva Göteborg som den sjöstad det faktiskt är.
Skärgårdskänslan på norra Hisingen är ju trots allt ganska obefintlig...

Vi gjorde ett besök på Ostindiefararen Götheborg.
Mycket intressant - särskilt med tanke på dagens
återuppväckta intresse för Kina.

Sen tog vi Älvsnabben över älven för lite mat och trevligt umgänge
med glada kollegor! Men för mig fick det bli en "snabbis".

Klockan åtta var jag hemma i lugnet igen efter att ha känt på
storstadens puls!



Snabbvisit med Älvsnabben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar