Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 1 april 2012

Shopaholic

Jag har ju haft shoppingdetox under en tid.
Dels har jag inte haft tid (tränar hellre?) och dels så har jag "sparat mig"
(och pengar). Det har gått ganska bra (tycker jag själv).
Om inte annat så har jag sparat tid.

(Vart den eventuellt sparade tiden och de sparade pengarna tagit vägen är dock ett mysterium…)

Målet och belöningen blir 10 dagars "powershopping" i USA!
Boston , New York… *nyper mig i armen*
Jag lääängtar! Som ett barn innan julafton - fast värre!

Det jobbliga blir ju om jag "trillar dit" igen - som en nykter alkoholist
som bara ska ta ett glas…

Men det är en risk jag tänker ta!


Bokserie för anonyma shopaholics...

2 kommentarer:

  1. Ja, vad är väl en bal på slottet...? ;)

    Men ni ska ha så trevligt när ni åker - och hälsa från mig!

    SvaraRadera
  2. Ja, tack det ska jag göra! Du kan följa med via blog/facebook!

    SvaraRadera