Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 12 april 2012

American size

Hur blir man fet, fetare, american size???

Kanske hjalper det till att ata de har till fredagsmyset:

Fredagsmys - BIG pack!


eller de har sma godingarna lite for ofta:

Friterade skaldjur!

Det finns ingenting som en amerikan inte kan fritera!


Chokolatechip cookies ar ju ocksa jattegott!

Storleken har betydelse!


Nar man atit upp sig kan man aka omkring i affaren med en san har praktisk kundvagn:


Fat people only!

Skrattar bast som skrattar sist - tur att jag aker hem
innan jag behover boka dubbla flygstolar...


2 kommentarer:

  1. Jag missade ju elkundvagnarna! Det hade varit ett helgjutet foto till mitt fotoalbum. Helt i klass med de rosa Barbieskorna. ;o)

    SvaraRadera
  2. Ja, det galler att aldrig slappa kameran. Men det ar inte latt nar man vill fokusera pa shoppingen...

    SvaraRadera