Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 26 april 2012

Dagens trend

Tänk att jag är så trendig!??
Men observera att det inte är jag som följer trenderna,
det är trenderna som följer mig ;-)
Inte nog med att jag åkte till USA, dessutom valde jag att åka till Boston
som tar över efter New York som "trend" resmål.
(Ja, ja, det kanske inte var av trendkänslighet
jag valde Boston - men ändå!)
Sen har vi ju löpningen som "alla" håller på med.
Man kan inte öppna en tidning utan att hitta tips om löpning.
Visst kanske det mer liknar masspsykos än en trend,
men jag är med i alla fall!!!
Och vad läser jag i dagens GP?
Frukostgröten har blivit trendig!
Nu kanske inte de allra trendigaste äter havregrynsgröt.
Men jag ser det ändå som ett tecken på hur jag (omedvetet) blivit trendig.
Ytterligare ett exempel är Loppis som blivit poppis.
Men det är ju inte så bra för mig som vill fynda
att så många andra har upptäckt denna (roligaste?) formen av shopping…
Men det är väl sån't man får leva med när man sätter trenderna!
Å andra sidan brukar trender sällan hålla i sig under någon längre tid.
Så snart går jag väl där själv igen och rotar i fyndlådorna…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar