Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 8 april 2012

Boston

Boston visade sig fran sin basta sida.
Solen sken, magnolian blommade!

Pa marknaden saldes frukt, blommor...och hummer...


Dirty lobster!

Amerikanerna rodde, seglade, cyklade och sprang langs floden.
Va??? Detta stammer inte med mina fordomar?

Forklaringen heter Harvard University (mfl universitet).
Har bor alltsa de smarta amerikanerna!
(Det forklarar ju ocksa att jag sag ovanligt manga som korde Volvo!)

Vi at lunch hogst upp i Prudential tower.
Man sag hela staden och havet!


Top of the Hub (52a vaningen)











Det gungade!


Sen var det dags att kolla in shoppingutbudet!
Fina gallerior med Tiffanys, Gucci, Armani...
"Malls for the rich bitch..."

Men jag ar inte rik...
TA MIG TILL WALMARTS, MARSHALLS, KOHLS, TARGETS!!!

I still have some money to spend!!!

2 kommentarer:

  1. Shoppa, shoppa och shoppa mera. Och om väskorna blir fulla, köper du en till!

    SvaraRadera
  2. Jag laddar for mera! Men idag ar det pasksondag och stangt!!??

    SvaraRadera