Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 14 april 2012

Klar!??

Redan 2 dagar innan hemresan ar jag klar med shoppingen!!?
Det trodde jag aldrig! Men vi har inte legat pa latsidan...

Jag tror att allt ska ga ner i vaskan och klara viktgransen.
Anda har jag handlat - massor!!!
Jag har noterat alla inkop i en "kassabok" -
men jag tanker inte rakna ihop nagon slutsumma...

Oavsett hur mycket jag har handlat for, sa har jag sparat det dubbla!

Ooops I did it again...

Igar blev det en "liten" sista runda for att "komplettera" och satta punkt
for shoppingen - for denna gang. But - I'll be back!!!

Kassakvittot fran Tommy Hilfiger affaren (langtar redan tillbaka)
var en halv meter langt...

Nu har jag agnat en timme pa morgonen till att klippa bort prislappar
och notera alla "besparingar" i kassaboken...


En queensize sang racker inte till...

Annas klanningar och mina 3 (oops- blev det 3?) nya handvaskor
ar inte med pa bilden...

Jag vill ju inte skamma ut slakten och komma hem med halvfulla vaskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar