Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 13 januari 2018

Veckans pulshöjare

För 3e dagen på raken (4e gången denna vecka) tränade jag på favoritgymmet. ❤️ 

Idag fick det även bli en lätt ”brunch” där, innan övriga ärenden kunde uträttas (läs: shopping). 

Måndag: Body Balance (smygstart på nya releasen) 

Tisdag: vila

Onsdag: löpning innan jobbet (rundpingis på lunchen)

Torsdag: Functional Moves (låter lättare än det är, men när svetten rinner in i öronen på en, då vet man...) 

Fredag: löpning innan jobbet, Funktionell Yoga

Lördag: Body Pump (sista gången på denna release som jag nästan börjar kunna nu...)

Men den i särklass värsta pulshöjaren var nu i eftermiddag när jag skulle plocka ihop och stuva undan adventsstakar och stjärnor. 

Tur att det passet bara är en gång per år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar