Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 januari 2018

Andas in, håll ut - det är helg!

Andas IN helgkänslan, 

andas UT vardagsstressen! 

En ny fredagsfavorit på gymmet?

Testade ett nytt pass idag. Funktionell yoga. ”Yoga för dig som tränar” Yoga för dig som ÄR VÄLtränad...

Började med att sitta ”bekvämt” i lotusställning.(Hitta ett rätt i den meningen!) Vi skulle hitta oss själva, innan vi skulle hitta positionerna. Jag ville nysa och blev sjukt stressad av flöjtmusiken... Andas in... Andas ut... min mage åkte ut på utandning, och in på inandning. Tror bestämt det ska vara tvärtom? F-n jag kan inte ens andas rätt. Ska det vara så komplicerat? 

Men sen kunde vi äntligen komma igång och börja böja och töja och hållas oss LÄNGE i yogapositionerna. Hålla positionen. Hålla sig... från att släppa sig... (Jag klarade det!)

Till slut var timmen över och vi fick sträcka ut oss på mattan och ta en powernap innan hemfärd. Andas in, andazzzzzzz...

Hem till fredagstacosen. 

En garanterad succe - varje fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar