Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 8 januari 2018

Utförslöpning i uppförsbacke

Höghöjdsträningen i skidbackarna har inte gett något positivt resultat alls på min löpning... Tvärtom verkar det bara gå utför med löpningen också... Trots STORT energiintag den senaste tiden, så saknade jag energi att förflytta mig framåt... (överskottsenergin sitter bergfast inlagrad i låren...)

Årets första löppass igår blev TUNGT!

Kändes som om jag hade kvar skidpjäxorna på fötterna... Men. Långpasset blev i alla fall LÅNGT - i tid räknat... Nästan 2 timmar. 

I en enda lång uppförsbacke!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar