Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 20 januari 2018

Plan B

Fick feeling och kom verkligen in i röjar-tagen! Inget återvinner så mycket energi som att rensa ut ”skit” som ska till återvinningen!


Vänt ut och in på badrumsskåp, slängt handdukar, underkläder. Rensat bland (jul)dukar (kunde inte stänga garderobsdörren när jag skulle lägga undan några kuddar...) sorterat ut böcker (det är ju snart bok REA...) slängt plastburkar och udda lock... sorterat garderoben, (för att se skogen, för alla träd) samtidigt som tvättmaskinen (såklart!) gått för högtryck! Jag kanske har lite städmani ändå som dottern påstår? 

Man har ju inte fallit så långt från trädet...

Men jag städar inte ”på riktigt”, jag flyttar mest runt på saker! Men dottern verkar ha fallit från samma träd och började också rensa rejält i sin garderob.

Nu ska vi ta tillvara på all överskottsenergi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar