Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 10 oktober 2016

Ordning på torpet

Förutom löpturen i Skatås, ett träningspass i Kärra
och 4 timmar (med ett leende) i Lillekärrshallens café,
så har jag vägrat att lämna hemmet under helgen.


Hösten är här.
Same procedure as every year...
Vi har ställt in sommarmöblerna och hängt
upp de mörkt vinröda höst-vintergardinerna.


Garderoben är "säsongs-städad".


Inga nyheter,
(fast gudarna ska veta att jag är shoppingsugen) bara
bort med det gamla och in med andra gamla trasor...
(ok, några nyheter finns det, men de kläderna har
jag ju beställt via "photo-shop" och inte betalt än...
(vet inte ens vad de kostade, bara att det var " on sale")


Sista skörden av rabarber och äpplen är omhändertagna.
Ligger nu - i tryggt vinterförvar - i min mage.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar