Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 24 oktober 2016

After Dark

Solen tittade fram idag, efter en helg med
50 nyanser av grått, rått och iskallt väder.


Plötsligt såg man färger igen!


Fotot är taget från kontorsfönstret, när solen
var delvis i moln. Det var magiskt att se de
nästan självlysande träden, när solen sken upp.
(tur att någon skiner upp, fast det är måndag...)


Men trots avsaknade av dagsljus i helgen,
så var det en hel del färger, glitter och glamour
i lördags kväll, i After Darks show Rondo.


Inte ofta man är ute och luftar paljetterna!


Men nu blir det inte så mycket La Dolce Vita
på ett tag, utan mer av helt vanlig vardagar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar