Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 26 oktober 2016

Balanskonst

Har återupptäckt den tidiga morgonlöpningen!
Japp! Precis...
Nu!
När det är kolsvart, kyligt ute och regnet hänger i luften...
Då händer det, att jag sticker ut före 6 och springer en runda!
(bara för att jag kan - men inte måste)
Det gjorde jag inte när det var ljust och varmt...


Kan ju verka heeelt galet.
Men saken är den, att detta är SMART planering!
Det blir roligt "sen"!
På kvällen, när man kommer från jobbet.
Då kan jag sätta mig i soffan,
direkt i soffan, utan att passera GÅ!



Balanserad kost!


Alternativ "body balance"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar