Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 22 april 2015

Spring time

Jag springer av ren lathet!

... men om man hellre ger sig ut att springa i
drygt en och en halv timme, för att undvika allt
vad trädgårdsarbete och hushållsarbete heter, så
är man inte bara lat, utan dum i huvudet också!

Men det är ett effektivt sätt att undvika arbete!

Efter 16 kilometer ( i +16 grader!) så säger kräver
lagen (minsta motståndets lag) att man har rätt
till - minst - den dubbla tiden i TV-soffan!

Det är inte bara en rättighet, utan en skyldighet...

Så, jag har "inte tid" med något vårbruk!
Blommorna från Plantagen står kvar i hallen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar