Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 14 april 2015

Energisk

Vart tog överskottsenergin vägen,
just när man som bäst behövde den???

Jag tror att det är avsockringen som har
orsakat de senaste dygnets huvudvärk.
Det är inte för LITE kaffe i alla fall...

Men nu ska energinivån och blodsockret upp!

Jag tänker inte låta mig stoppas!
Varken av lite regn eller huvudvärk!

Det blir ingen riktig tisdag utan
den obligatoriska långa löprundan.

Inte för att jag vill, men för att jag måste...
Annars kommer marathonpolisen och tar mig!



Tisdags-cocktail!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar