Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 13 april 2015

Överskottsenergi?

Fulladdad (?) med ny energi efter ledigheten
(och efter en heldag i bil) så var det inte bara
skönt, utan helt nödvändigt att komma iväg till
gårdagens träningspass. Vi kom hem strax efter
klickan halvfem och drygt en halvtimme senare var
det mesta uppackat, en första maskin tvätt var laddad
och jag var på väg till "den vanliga" söndagsträningen!

Att springa "Kalix runt" (ett par = 2 varv) och att glida (nåja...)
fram på ett par skidor utan glid, kompenserade knappast för alla
tårtbitar (bitar av slabbakaka, butterkaka och vofflor) jag ätit...

Vilket måste betyda att jag nu har ett överskott av energi!!?
Men det gäller att hushålla med det!

All överskottsenergi får inte läggas på träning!
En (stor) del måste sparas till att baka veckans "fredagsfika".


Chokladtårta med chokladfudge...


Inte vilken prinsesstårta som helst...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar