Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 3 april 2015

En lång fredag

...och en låååång resa är avslutad.

Göteborg-Gävle igår gick fint och helt enligt plan. Bonus blev ett stopp på godisaffären med 1000 (!!?) sorter,
en halvtimme innan stängning!

Just in time!

Efter en rejäl hotellfrukost rullade vi vidare norrut. Vem byggde Sverige så här avlångt? Han kan inte ha jobbat med logistik...

Efter en timmes körning av vår ende och bäste chaufför kastade han in handuken för halsont, feber och mansförkylning!

Tur vi hade köpt smågodis och en ljudbok! Jag fick köra resten av vägen!
Omvända roller när det inte var jag som satt på passagerarsidan och riskerade whiplash när huvudet trillar ner..

Men när jag väl hittat gaspedalen var det knappt jag ville stanna. Men det fick bli en orginalburgare på Frasses!

Och fram kom vi!

Dags att ta igen den sömn jag förlorat i bilen. Just nu har jag lite tunnelseende,
men det är ju inte ovanligt för en fredagkväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar