Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 13 november 2014

Room service

Vägen till en tonårings hjärta går genom magen.
Vi står på mycket GOD fot med varandra, för det händer att
jag serverar smoothies, toast och äppelpaj direkt på rummet.

Ja, inte för att han har rumsarrest, men man
får försöka plocka pluspoäng där man kan...

Och han förtjänar att skämmas bort (ibland),
för han är inte bara snabb, utan smart också!
Egentligen behöver jag inte ens tjata på honom,
men jag gör såklart det ändå - av bara farten.

Som en (av få) mammarättigheter!

Själv drömmer jag om att ha en butler som ska servera
mitt te på en silverbricka... Men till dess jag vaknar upp
så är nog detta det närmaste room service jag kommer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar