Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 26 november 2014

LBD

Ikväll är det dags att lufta min nya lilla svarta
(Little Black Dress) på årets julfest med jobbet.
Jag skulle ju inte köpa något nytt...
Men jag hade faktiskt inte råd att avstå!
(Ny outfit under 200 spänn!)

...och jag ville ju inte gå naken...

Den är dessutom mjuk och töjbar vilket
är en fördel när man ska äta julbord.

Temat för kvällen är att "se bra ut".
Vilket man får tolka som man vill.
(med glasögon eller dylika accessoarer)

Själv funderade jag ett tag på att gå
"all in", med en zebra(se-bra)dräkt.

Men det var ingen som ville ställa
upp och vara zebrans bakben!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar