Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 3 november 2014

Medaljens baksida

Efter 3 intensiva dygn i Skövde kom så dottern lyckligt
hem i går kväll. Som sagt - det blev inte mycket till vila
på höstlovet... Istället blev det sju handbollsmatcher varav
fem vinster, en oavgjord och slutligen en förlust i finalen...
(mot samma danska lag som de spelat oavgjort mot i gruppspelet)

Men att vinna silver är minsann inte illa!

Vi var där hela lördagen och hejade (och shoppade).
En fulländad lördag om ni frågar mig. Precis lagom
med tid för shopping (lyckad sådan - stavas R-E-A)
mellan matcherna och ändå kunde vi vara hemma i god tid
innan "Så mycket bättre" och inte minst Downton Abbey...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar