Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 14 november 2014

Julen...

...är bäst i november!

Innan man får en överdos av
julsånger och granbarr, sådär vid Lucia...

Dagen idag började med en "lusse-explosion",
årets första saffransbulle redan till frukost på jobbet!

Mums!

Men man får ju inte tjuvstarta "för" tidigt...
Jag har bara hängt upp mina "vinter"gardiner och
tagit fram mina julböcker (som jag aldrig läser).
Köpt nya adventsljusstakar till köket,
länsat IKEAs lager på ljus och...

Ja, jag är redo i startblocken helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar