Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 6 augusti 2013

Som man tuggar får man svälja

Semestern närmar sig sitt slut.
Sötebrödsdagarna är över. Bokstavligt talat!
Nu får det vara färdigtuggat för ett bra tag framöver!
From med nu så betyder "en slät kopp kaffe" precis bara det...
(nej, jag anklagar ingen, det är ingen som har tvingat mig att äta)

Det är inte själva måltiderna som är problemet på semestern
(även om de varit många, långa och alltför ofta förekommande)
Nej, problemet är att när jag inte äter, så provsmakas konstiga
kombinationer av det som är under tillagning. Vad sägs om en
kombination av gäddburgare, fetaost och blåbärspaj?
(samtidigt som man vispar ihop våffelsmet och slickar gräddvispar)

...och däremellan är det "en lätt fika"!



Öppet 24 timmar





Gäddburgare, blåbärspaj och vofflor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar