Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 14 augusti 2013

Inspiration

Innan semestern hade jag inga planer på att förändra
just allrummet (läs byta kuddar), men inspiration kan
komma plötsligt, särskilt om det är REA...

Temat för rummet är "helgdagkväll i timmerkojan"...
Ja, man kan få inspiration även på begravningar.
(särskilt om det är en trubadur på "efterfesten"...)

Lite tyger med djur och natur inhandlades och sen var det
bara till att hänga upp tyg, byta ut lite kuddar och filtar, samt
att trycka in de "gamla" kuddarna i en garderob. Klart!
På 15 minuter blankt! Pinnen som tyget hänger på, hade vi
kvar sedan tidigare och hittades lätt i vårt välstädade förråd.
(förra höstens projekt)

Men saknas det inte något? Här behövs fler kuddar!


Någonting som saknas?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar