Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 4 augusti 2013

Pensionat Utsikten!

Snart dags att checka ut från pensionatet för denna
sommar. Barnen vägde in sig hos farmor för mer än
6 veckor sedan och väger snart ut sig X kilo senare.

Som sonen uttryckte det:
"Farmors matlagning spelar i en egen division, hon spelar
i Premier League medan ni spelar i korpserien..."

Men vi är fler som kommer att sakna fördelarna med att bo
på pensionat. Det enda som har saknats är tiden karaktären
att träna i samma utsträckning mat och fika har intagits...

Frukosten har prioriterats framför morgonpromenaderna.
Inte så konstigt med tanke på att den har serverats här:



Det är svårt att låta bli att ta en extra macka till kaffet...
Samma utsikt som på promenaden, men helt utan ansträngning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar