Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 12 maj 2016

Ute och cyklar

Under den senaste veckan har jag nog cyklat
mer än jag gjort sammanlagt de senaste 19 åren.


Därmed inte sagt att jag cyklat extremt mycket.
För sedan jag flyttade till Göteborg har jag nästan inte
cyklat alls. Därav att min 21 år gamla cykel är i nyskick!


Idag har jag grym träningsvärk.
Oklart dock om det kommer utav att jag är ute och cyklar,
eller från mitt första träningstillfälle hos sjukgymnasten.


Positivt: jag har inte ont i min vänstra vad längre!
Negativt: jag har ont i den högra ...


Fortsättning följer...



Det hörs nästan ingenting...


...lite rassel och lite pling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar