Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 19 maj 2016

(Hög)mässa

Även om det inte blir något Göteborgsvarv i år,
så fick det bli en tur på mässan för att hämta
nummerlappar till andra lyckliga deltagare.
*jag är inte bitter*


Satsade på att gå "all in" och spendera "ett varv",
motsvarande 21 km där, på förväntad tid ca 1.55...


Man rycks lätt med av stämningen inför varvet
och tror att det enda man vill göra är att springa.
(och det är det...)


Tänkte att jag var värd lite nya löparkläder och skor.
(och det är jag!)


Tyvärr kändes mässan ganska tråkig och rörig i år.
Så, jag nöjde mig med att hämta ut min Volvotröja
och lämnade kvar min nummerlapp i tryggt förvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar