Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 18 maj 2016

Att starta eller inte starta...


...det är FRÅGAN!


Senaste veckornas vara starta* eller inte vara starta,
har såklart handlat om Göteborgsvarvet.
Inget viktigare än så. Bara årets höjdpunkt...
(*springa är uteslutet)


Jag VET att det bara finns ETT klokt och moget beslut
att ta. Men trots det har jag våndats över detta.


Jag har bestämt mig för hur jag göra!
Tyvärr har jag bestämt mig för att starta lika många
gånger som jag bestämt mig för att INTE starta...


När jag äntligen bestämt mig för att ta ett klokt och moget
beslut, slappnade kroppen av och slutade att göra ont...
Då började jag genast överväga att ställa upp trots allt och direkt
började ett knä eller en fot att kännas stel och överansträngd...


Nu blir det i alla fall ingen start för mig på lördag.
I stället kan jag ägna tid och energi åt att träna enligt plan B...


Elle belle bi du slapp att bli...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar