Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 23 maj 2016

Jaktsäsong

Var ute några timmar och shoppade med dottern.
Att vi inte hittade det vi letade efter, hindrade
inte oss från att handla. (men bara sånt vi behöver...)


Till slut fann vi i alla fall en baddräkt som
passade. (både i färg, form och plånbok)
Det jublades och togs glädjeskutt i provrummet,
så man kan gissa att det inte var jag som provade...


Jag är - som alltid - på jakt efter
"den perfekta sommarklänningen".


Lika spännande, men lönlöst, varje år...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar