Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 3 maj 2016

Hjärngympa?

Tycker nog att vaden redan känns lite bättre,
efter mitt första besök hos en sjukgymnast!!?

Hans "10-veckors stegrings schema" för hur man
(mycket försiktigt) ska återgå till löpningen igen,
kan dock göra en annan deprimerad...

Han hade inget tålamod i pillerform att erbjuda.
Tålamod är tydligen det enda man behöver...
Fel!
Jag behöver tålamod -
- och 2 extra kalendermånader!

Men.
Min sjukaste kroppsdel är ju trots allt huvudet.
Det är kanske där rehab-träningen borde sättas in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar