Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 10 oktober 2013

R.I.P

Fredag imorgon, men jag sörjer...
Vår gamla fina, lilla, fikagrupp på jobbet är upplöst.
Vi är numera nästan 20 personer i den nya gruppen!
 
Va! Ni hör ju.
 
Det faller ju på sin egen orimlighet!
Fikat som ska vara en mysig avslutning på
arbetsveckan. Detta kommer att bli lika mysigt
som att ha en romantisk middag i en skolbespisning.
*tjurar*
Men vad vet jag om romantik?
Det blir säkert en positiv överaskning.
Det är ju 19 jättetrevliga kollegor – ja å så jag då…
Hembakat kommer väl att serveras typ var 20e vecka.
Det vill säga, när det är min tur. Och det endast för att
jag är för snål för att åka till bageriet...
 
Men jag hoppas sååå att jag har fel!
Kanske får bästa överraskningen imorgon!

*förväntansfull*
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar