Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 9 oktober 2013

En bild säger mer än tusen ord

Jag använder (till 99%) mina egna bilder här i
bloggen! (skolfotot undantaget) Men det betyder
inte att jag ger en absolut sann bild av verkligheten...

Konsten att arrangera ett foto är svår. Ibland
överträffar bilden verkligheten. Ibland inte…
Mat är väldigt svårt att fota. Ser sällan gott ut.
Men så kan jag ju inte heller LAGA mat…
Såg en tidningsrubrik (alltså måste det vara sant?)
där det framgick att en bloggare använt någon
annans bilder i sin blogg. I det fallet en baby.

Obehagligt! Men det behöver inte jag göra...
Mina barn är det inget fel på. (även om vissa
vägrar visa sitt fina leende inför fotografen) 
Jag behöver inte låna in någon annans!

För rättvisans skull så kommer här även dotterns skolfoto.

Så passa på att skriv ut årets julklappar,
för vi beställer inga porträttbilder!
(i år heller)
 
 

Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar