Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 16 oktober 2013

Köp fler spara mer!

Att shoppa loss är ingen konst, men är
antagligen lättare om man har obegränsat
med pengar. Men därmed inte sagt att det är
roligare. För mig hade det bara inneburit ännu
större beslutsvånda. Det är illa nog som det är...

Nu är ju halva nöjet att hitta FYNDEN.
Man tvingas lära sig vissa matematiska formler
för att få pengarna att räcka längre. Ett exempel:

Om ett par skor (till mig) kostar 499 kr (på REA)
Hur mycket blir det då totalt om man köper
ytterligare ett par (till dottern) som kostar 99 kr?

Enkelt! Summan blir 478 kr!
Köp 2 och få 20% på hela köpet.
Enkel shoppingmatematik!

Med tanke på att skorna troligtvis hinner bli urvuxna,
alternativt uppätna, innan jag hunnit stava till "blogginlägg",
så  måste man se till att få dem gratis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar