Eller i alla fall trodde vi det.
ComHem tror tydligen också att vi är kund* hos dem.
För jag fick ett "erbjudande" via SMS där de erbjuder
"snabbare bredband", vilket jag tyckte var ganska ironiskt
då vårat problem med bredbandet inte är hastigheten, utan
att vi i praktiken inte HAR något bredband... Ja, det är möjligt
att alla Mbit's smyger omkring utanför husknuten utan att våga
sig in genom hålet i väggen... För vi får inte ta del av en enda liten
Mbit av det vi betalar för varje månad. "Internet åtkomst saknas"
är texten vi möts av på våra skärmar, vilket snart har lett till både
deprimerade barn och familjetragedi... Fatta att man är beroende!
Nå, nu inväntar vi med stor förväntan supporten som ska komma
och rädda oss i morgon! Fram till dess är det konstgjord andning
och surf, facebook, blogg via mobil som gäller.
Tur man har dessa alternativ!
* Definitionsmässigt så är vi väl antagligen en "kund", då vi
godtroget fortsätter att betala för en tjänst som inte levereras...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar