Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 14 oktober 2013

Baka och få tid till annat!

Endel drar sig för att baka med jäst och tycker att
det tar för lång tid. Men det är ju det som är bra!
Man hinner ju med så mycket annat samtidigt!

En rask promenad och dusch.
Röra ihop muffins och diska. Frukosten blir något
sen, men kan istället kombineras med 11-kaffet.

Men sovmorgon, det får bli en annan dag!



Lördag morgon klockan 08.23


...en dryg halvtimme och en Power walk senare...


 

...09.25

...10.25

Något sen frukost, men värd att vänta på!


Klart för provsmakning till 11-kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar