Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 27 oktober 2013

Höstlov

Skönt med lov för barn och deras skoltrötta föräldrar.
Jag ser verkligen fram emot en läxfri vecka!
Markservice av svärföräldrarna blir extra bonus!

Äntligen god mat! ropar barnen.
Slipper matlagning! ropar mamman...

Lika bra att inte vara helt ledig.
Så jag hasar mig går med lätta steg till jobbet.
Man vill ju inte riskera att tappa farten man
äntligen fått upp i ekorrhjulet!

Nu måste man bara orka snurra fram till (h)jul.
Men ibland känns det mer som att:
"Hjulet snurrar men hamstern är död"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar