Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 13 juni 2013

Sommarpresent!

Detta har stått på önskelistan länge!
En ”badring” som man drar efter en båt.
(Båten igår ej...)
Det tycker jag att man har förtjänat som
sommarlovspresent efter ett långt läsår
med goda resultAAAAAAAt.

De fina betygen levererades av sonen utan vare
sig tjat, hot eller mutor från oss (inte så lite malliga)
föräldrar. Tur var det ju att vi inte utlovat X antal
kronor för varje A. Det hade vi inte haft råd med!

Sanna mina ord. Han brås på mig. Min sångröst
till exempel! ...drog visserligen ner hans musikbetyg...
Ja, ja, nog pratat om det! Men i alla "viktiga"
ämnen så gick det mycket BrA!



För den som vågar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar