Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 24 juni 2013

Sommarkollo

Barnen har checkat in på bästa pensionatet på Hasslö.
Bättre sommarkollo får man leta efter (och säkert betala dyrt för).
Här får de All inclusive när det är som bäst!
(medan mamma ligger hemma och slappar som ett sommarkolli)
 
BAD från ”egen” brygga, SOL (alltid på "lilla Hawaii"),
farmors MAT, GLASS. Garanterat fritt från (mammas) tjat…
 
Springa ikapp till (Öster)sjön för ett svalkande dopp
Egen linbana. Ja, och så sommarlovspresenten då.
Om farfar ställer upp och kör båten!

Kontakten med kompisarna hemma får skötas via skype.
Men tillgången på bad, GOD mat och glass får kompensera.

Båda barnen började med att väga in sig, innan de satte
tänderna i farmors potatisgratäng i torsdags. Det ska bli
spännande att se hur många kilo senare som de checkar
ut, om drygt 6 veckor!

Sommarlov!
 
Linbana!

Bad!

 
...i stora lass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar