Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 29 juni 2013

När katten är borta...

...dansar råttorna på bordet.
Men när barnen är borta har vi en DUK på bordet!
Det funkar av den enkla anledningen att ingen äter i köket...

Nä, men?
Minsann är det inte en ny köksgardin också?
Trots att jag är en tant så byter jag inte, som man
kunde tro, gardiner till påsk, midsommar och jul!
Nej, inte alls, bara när det är REA på HEMTEX...

Men, det är det ju  å andra sidan mest hela tiden!

(nej, jag har inte använt min kära Kärcher än,
men den är på laddning, så snart...)


Dukat!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar