Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 14 juni 2013

Den packningstid nu kommer...

För andra gången den här veckan blev sonens väska packad
enligt en checklista (älskar checklistor!). Skolresan följs
nu av innebandyläger i dagarna 5!!?
Ända borta i Linköping (hupp?)

I dessa tider är vardagsrummet i ständigt kaos bestående
av diverse ”högar”. Det är påbörjade packningar och rester
efter packningar som kommit hem igen, men där alla
prylar/kläder inte riktigt har hittat hem till sina platser igen…

Efter skolresa (check: avklarat)
Inför innebandyläger (check: packning inkl. son ivägskickade)
Inför handbolls cup (check: startar idag)
Inför midsommar
Inför barnens sommarlov hos farmor och farfar
Inför helg i Smögen
Inför SEMESTERN…
 
Många checklistor blir det…
Mästarnas mästare på planering och packning
ser ljuset i tunneln. Snart är det höst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar