Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 15 juni 2013

På med supportertröjan!

Vad händer i helgen?

Ledtrådar:
- Ett par splitt nya fotbollsskor
- En (gissningsvis genomblöt) gräsmatta leråker

Vad blir det?
Rätt gissat! Handbolls cup i dagarna 3!

Vad är det jag missar här? Trodde handboll var en
sport som utövas INOMHUS på VINTERN. *förvirrad*

Men det är bara att rätta in sig i ledet, kränga på sig
”Stolt handbollsförälder”- tröjan.
(Bildligt talat, för jag har ju ingen) och klappa händerna tills de blir blå.
 

HEJA KÄRRA!!!



Bara att "ställa ut skorna"...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar