Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 17 juni 2013

Äntligen sommarlov!

Sommarlov vi väntat på!
 
Skönt även för mammor.
(även om semestern låter vänta på sig)
Vi kan glömma läxor, veckobrev, gympakassar,
träningsväskor, (ja, jag VET att jag inte får packa dem…)
utflykter, matsäckar, nycklar, busskort under 10 långa veckor!
Men jag får inte glömma att kolla skolväskorna
en sista gång. Jag vill aldrig mer hitta en banan
som legat i ett bananfodral ett helt sommarlov...

Koncenterar mig på annan slags packning. Ja,
jag har ju fortfarande några checklistor kvar att
packa efter. Så jag kan inte slappna av riktigt ännu...

Check: mat och dryck till midsommar...
Check: camping utrustning...
Check...












 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar