Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 30 september 2012

Sommaren är kort...


... det mesta regnar bort!

Men det är ju bara de soliga dagarna man minns - eller hur???

Dags att summera årets sommar.
Helt otippat innehöll September några sommardagar!?
Om någon minns - för det har även varit rekordregnigt!
 
För att hjälpa minnet lite på traven så tittar jag på
bilderna från semestern. Få se, hur var det nu?
Nämen !?? Vilket bra väder vi hade!!?
(Notera att jag bara fotograferar när det är fint väder…)

Men jag tycker faktiskt att vi hade ganska fint
semesterväder, ja, i alla fall vad jag kommer ihåg…

Det som var dåligt däremot var väderprognoserna...
Men de glömmer vi nu och hoppas på bra
väder och prognoser sommaren 2013!
 
 

Sommaren 2012 - Inte ett moln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar